MrHellDuck Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei! Jeg bare lurte om noen av dere som har mye erfaring fra komplett kan si meg hvor lang tid det tar fra en ordre endrer status til sendt, til den faktisk dukker opp på pick-up-pointet som jeg har valgt. Ordren min endret status til sendt kl. 19 igår, mandag, og jeg lurte på om jeg kunne forventet den allerede idag. Skal ha den levert til Pick-Up-Point i Sørlandsparken (Kristiansand) og kunne gjerne tenkt meg å hente ikveld. Er det mulighet for at den allerede har ankommet, men at de er litt trege til å sende ut hentemelding på mobil eller burde jeg forvente at det tar lengre tid? Takk for svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Har bestilt ting og hentet dagen etterpå før, men det varierer litt. 1 Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bestillte senest fra komplett.no på fredags ettermiddag (rundt ca kl 16.00) og fikk melding at jeg kunne hente varen på pickup point i sørlands parken (jernia) kl 10 ish på mandagen. (deler komplett hadde på lager) Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 De gangene jeg har benyttet meg av Komplett sitt pick up point på Vindern har jeg hentet pakken 24 timer etter at jeg la inn bestilling. Da er riktignok bestillingen lagt inn på morgenen på en hverdag. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 I teorien har de jo 24 timers garanti. Har selv hatt god erfaring med Pick-Up pointene til komplett. Alltid kommet dagen etter hvis du bestiller før kl 14:00 (Tror jeg det er) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det spørs om de rakk å pakke varen og legge den i lastebilen før den kjørte ut idag tidlig.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Bestiller du før kl 14:00 så skal du i utgangspunktet få den dagen etter, om ikke så får du 100kr i gavekort. Har selv fått gavekort. veldig bra ordning Ellers bestilte jeg noe greier igår fra komplett, den kom på pickuppoint idag kl 10:00 ca. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Gjelder dette også PC som du har hatt på rep som blir sendt til pickup-point? Hadde PC service som ble ferdig på tirsdag, tror den ble sendt onsdag. Kommer den før helga da tror du? Lenke til kommentar
tyrionalthor Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Gjelder dette også PC som du har hatt på rep som blir sendt til pickup-point? Hadde PC service som ble ferdig på tirsdag, tror den ble sendt onsdag. Kommer den før helga da tror du? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå