Gå til innhold

getmein.com lureri?

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Nervevrak etter å ha punga ut 3000 kroner for to teaterbilletter til et show jeg skal overraske dama med i London om et drøyt halvår.

De bra billettene ble selvfølgelig utsolgt med en gang (ticketmaster.com og seetickets.com), og da dukket det opp reklame til en side som heter getmein.com (skal visst være i samme kjede som ticketmaster.com, dvs billettservice i Norge om jeg har forstått riktig).

På getmein.com selger billetthaier billettene sine til ufordragelige priser, men showet betyr så mye for oss at jeg tenkte shitt la gå, det blir iaffal en opplevelse for livet. Endte opp med å betale tidobbel pris (inkludert alle avgiftene for VAT, frakt, osv), først og fremst fordi det er førsterad i det feteste lokalet i London (er en UK tour).

Det var siste utvei og ville jeg tenkt mer over det ville nok de billettene forsvinne også, men er utrolig usikker etter å ha lest så mye forskjellig om getmein.com. Reklamen sier at de gir erstatning dersom billetten ikke kommer fram, mens når jeg måtte godta Terms & Conditions før bestillingen var det bare en lang ansvarsfraskrivelse på absolutt alt. Virker som de egentlig ikke har en dritt å gjøre med handelen utover å overføre penger (som jeg alt har betalt) til billetteier, så er det bare opp til min flaks om billetteier er pålitelig eller ikke.

Hvem har erfaring med getmein.com?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Joda, jeg har googlet altså. Men lest mye forskjellig fra folk over hele verden, greit om noen på forumet har erfaringer. :)

Scoren på den siden du linket til var visst dårlig, men de fleste anmeldelsene øverst på siden var jo positive... Leste også at det var for et par år siden at siden ble kjøpt av ticketmaster, mulig ting ble mer seriøst da? Skjønner lite av opplegget deres må jeg innrømme…friker meg også ut når slike sider legger arbeidet sitt i å få folk til ikke å kontakte de ved å gjemme kontaktinfo og bruke lang tid på å svare på mail (som forøvrig er eneste kontaktmåte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...