AfterGlow Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bildeserie viser noen av universets vakreste fenomener.NASA har sluppet herlige bilder fra verdensrommet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Mikke Mus bildet kan også se ut som et foster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det siste bildet kunne jo like så godt være datagenerert, men flotte bilder overall! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nydelige bilder, hadde jeg bare hatt råd til mitt eget Hubble romteleskop så skulle jeg også fått det til. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Fantastiske bilder som får en til å gape og forstå hvor små vi faktiske er når det kommer til astronomiske mål! Bare se på ene bildet av nattehimmelen og prøv å tell antall "stjerner", så forstå at "1 stjerne" kanskje er ett helt solsystemet eller enda større! Lenke til kommentar
ojomann Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det siste bildet kunne jo like så godt være datagenerert, men flotte bilder overall! Alle bildene kunne vært datagenerert... Lenke til kommentar
ojomann Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Fantastiske bilder som får en til å gape og forstå hvor små vi faktiske er når det kommer til astronomiske mål! Bare se på ene bildet av nattehimmelen og prøv å tell antall "stjerner", så forstå at "1 stjerne" kanskje er ett helt solsystemet eller enda større! En "stjerne" kan jo være mye, mye større enn det, altså galakser http://www.fromquarkstoquasars.com/astronomy-photo-of-the-day-apotd-362014-the-universe-from-10-billion-light-years/ Lenke til kommentar
gibralfaro Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette kunne vært sååå mye mere interessant om man bare hadde lagt i litt mere innsats, og skrevet litt om hvert bilde. For meg bir det nesten på grensen til uinteressant når man velger å lage en sak om så fabelaktige bilder, uten et ord om hva det faktisk er jeg sitter og ser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg