Cthulhu Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Zotac lokker med småtasser for spillere på farten.En skikkelig portabel spill-PC Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Gaming-PC uten diskret GPU HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Gaming-PC med Intel-IGPU HAHAHAHAHAHA! 5 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tror egentlig forfatter på denne overskriften selv? Jeg forventer meg en relativt korrekt overskrift men denne er langt over streken dessverre. Hva er det som er skikkelig med denne maskinen? At den fungerer ypperlig til lettere bruk som stue pc eller kontor maskin forstår jeg men noe mer en dette så blir det for svakt. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 endelig et alternativ til Mac Mini.. Det finnes ingen andre små kraftige pcer der ute. Jeg ville brukt denne som en server. Lenke til kommentar
MagZu1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Gaming-PC uten diskret GPU HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Gaming-PC med Intel-IGPU HAHAHAHAHAHA! ser ikke helt problemet. det er trossalt iris pro i den, denne her kan fint dra battlefield 4. Lenke til kommentar
Odinist Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Noen som vet hvordan denne er for tunge spill osv. sammenlignet med Brix II? Jeg vil tro de har samme grafikkløsning, men hvordan er det med ytelse ellers, som prossesor og minne? Endret 12. mars 2014 av Odinist Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet hvordan denne er for tunge spill osv. sammenlignet med Brix II? Jeg vil tro de har samme grafikkløsning, men hvordan er det med ytelse ellers, som prossesor og minne? Nå er Brix mange ulike maskiner. F.eks har Brix Pro, blant annet GB-BXi7-4770R har samme innmaten. Gjelder også GB-BXi5-4570R. Så disse to er tilsvarende Zotac sin. Men alle andre Brix av annen generasjon har klart svakere spesifikasjoner. 1 Lenke til kommentar
Odinist Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Kan tenke meg denne vil støye mye under tunge oppgaver, som Brix gjør. Endret 12. mars 2014 av Odinist 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå