Ida Oftebro Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Asus utsetter nettbrett med Android og Windows.Utsetter nettbrett etter Google-press Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Apple - hippierebellen som ble etablert storebror. Google - Don't be evil. Unless you risk losing a lot of money? 3 Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det enkleste er vel å la være å innovere og heller presse ut nytt. Virker som om google er i ferd med å bli microsoft:) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hvorfor ønsker man en slik enhet in the first place?Det er jo fortsatt i praksis more or less to separate maskiner som bruker samme skjerm/tastatur. Og når du først sitter ved en X86 PC, hvorfor ønsker man å bruke et dårligere OS?I tillegg går jeg ut fra at X86 CPUen ikke er spesielt sprek heller, for å få plass til begge systemene.Så i stede for å ha en bra laptop, og en mobiltelefon så får du nå en dårlig laptop med muligheten for et dårlig mobil-OS... ? Endret 11. mars 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvorfor ønsker man en slik enhet in the first place? Det er jo fortsatt i praksis more or less to separate maskiner som bruker samme skjerm/tastatur. Og når du først sitter ved en X86 PC, hvorfor ønsker man å bruke et dårligere OS? I tillegg går jeg ut fra at X86 CPUen ikke er spesielt sprek heller, for å få plass til begge systemene. Så i stede for å ha en bra laptop, og en mobiltelefon så får du nå en dårlig laptop med muligheten for et dårlig mobil-OS... ? Apps. Fullverdig Office pakke om dagen. Underholdnings apps som om kvelden. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nå har vel strengt talt PCer i dag apps i windows 8. Men trenger man det? Og hvorfor vil man ha apps når man kan få fullverdig programvare/nettleser? Og her trodde jeg apps var små programmer for svak maskinvare uten støtte for "the real deal"? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Og her trodde jeg apps var små programmer for svak maskinvare uten støtte for "the real deal"?Her trodde jeg at "App" bare var en forkortelse på "Application", altså programvare? Er det forskjell på de to altså? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja. Og derfor er det rart man ønsker å bytte til svak maskinvare med dårligere versjoner som du finner på x86 platformen. Alt er åpembtart programvare, men alle er kjent med uttrykket "app" som skiller programmer skrevet til mobile OS og fullverdige x86 systemer. Unntaket er selvsagt windows 8 som prøver å kombinere dette i deres kleine metro. Heller ikke her skjønner jeg hvorfor ønsker å bruke drittversjonen kontra fullversjonen i skrivebordsmiljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg