2Ro Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hepp. Kjøpte dette settet i går, men fikk problemer straks jeg koblet opp dette mot riggen. Når mic'en er aktivert hører jeg en konstant "sshhhhhhhh" / vind lyd i headsettet. Når jeg trekker mic armen opp så forsvinner den. Og en annen ting var at det ikke gikk an å mute mic'en i windows. Altså den registrerte all lyd å sendte til output kanalen konstant. Er det noen andre som har dette settet, og kanskje har vært borti samme problem? Har prøvd 3 drivere, og i tillegg testet på 2 laptopper med samme resultat. Også testet jordet og ikke jordet strømkontakt. Endret 11. mars 2014 av Torox Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Om du prøver å flytte usb dongelen lengre bort fra maskinen og kanskje bruker usb porter i front. Ellers kan det jo være noe galt med oppsettet ditt på headsettet, mulig feedback som skaper problemer? Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Kan du ikke deaktivere mic'en fra windows? Hvilke sensitivitet er mic'en stilt inn på?Btw, hvordan er bassen på headset'et? Kiler det i ørene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå