seilern95 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 er det noen som har sendt inn sin telefon via Netcom til service? erfaringer? hva må til får at de sender en ny mobil (reklamasjon)? jeg har hatt masse trøbbel med min iphone 5. hvor lang tid tar det fra du sender den, til du har den i handa igjen? takk for svar :-) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Da min Netcom-kjøpte Samsung Galaxy S2 fikk et problem med USB-porten, var Netcom / Deltaservice lynraske med å fikse den. Jeg fikk den tilbake etter bare noen dager. Da min Telenor-kjøpte Sony Xperia Z fikk knust skjerm gikk alt mye tregere. De hadde den i ca. en måned om jeg husker riktig. Riktignok var dette i sommerferien, noe som kanskje forklarer hvorfor Telenors verksted var så treigt. Endret 11. mars 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå