Kurt Lekanger Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Elkjøp sikret seg enerett på ny Lumia-modell.Denne Nokia-mobilen får du kjøpt kun ett sted Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Flott at Elkøp satser på Windows Phone, selv om jeg generelt er skeptisk til eksklusive avtaler som dette. Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme. 2 Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Denne kunne jeg tenkt meg som "nettbrett"... fristende:) Flott at Elkøp satser på Windows Phone, selv om jeg generelt er skeptisk til eksklusive avtaler som dette. Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme. Det ville vært litt trasig om det ble som i USA, men i det minste så er den ikke operatørlåst 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper de har vett til å promotere den skikkelig, da... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Enerett? Hva sier konkurransetilsynet til avtalen om å fryse ute all priskonkurranse på denne modellen? Endret 11. mars 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper det blir en flopp. Skal ikke være mulig å holde på slik. 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I alle fall bra det ikke er kun Netcom, Telenor eller andre som har enerett. Amerikanske tilstander med bla. Icon kun hos Verizon og lignende håper jeg ikke kommer hit. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det verste ville være om vi får samme system som i USA, der man må kjøpe mobil etter, eller eventuelt velge linjeleverandør etter hvilken mobil man ønsker. Måtte det aldri skje her hjemme. ja for då hadde nok alle mobilane i Norge vert Telenor operatørlåst. Men vi veit jo aldri kva mektige sleipe Telenor kan finne på i framtida. Lenke til kommentar
Lanser evolution Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Enerett er har vel ikke elkjøp, men eierene av elkjøp siden den selges på Lefdal også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg