HelloKjersti Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Dingsene som gjør deg forbredt på det meste.Guide: Disse 10 ting bør du ha med deg i fotoveska Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Klarer meg fint med kamera + to objektiver, noen batterier og en iPad mini. Har en "lommelykt"-app hvor skjermen blir hvit, og med justering av lysstyrken blir det en overraskende god lyskilde til mitt bruk. Mye av det som er i listen her, er bare unødvendig fjas som blir liggende i sekken. 3 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Og da skjønte jeg plutselig argumenter som "har man for mye blir utstyret bare liggende hjemme". 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Er minnekort/batteri blitt til en enhet nå til dags ? Endret 11. mars 2014 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg føler det er en glidende overgang her mellom essensielle og nyttige/spenstige dingser, og den vil nok variere fra person til person. Selv savner jeg fjernkontroll og polariseringsfilter fra listen, og ville heller tatt med meg et ekstra kompaktkamera enn et videolys. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 "10 ting bør du ha med deg i fotoveska". Altså, verken mer eller mindre ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I Think Tank Mirroless Mover får jeg plass til ett kamera med objektiv, ett ekstrabatteri og regnetrekk tar resten av plassen. Fortsatt nok til å ta bra bilder med Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Holder vel lenge med ei pussefille, ekstra minnekort og batteri for min del. Kamerareima har jeg permanent kobla fra kameraet. Det blir for mye dill som henger på kameraet. Har fire store kasser med mye dill liggende, blant annet en blåsedings, haugvis av blitsmodifiserings-greier, gråkort, reflektorer, stativer og monopoder av ulikt kaliber. Noe som jeg savner i lista er visitkort. Det kan man aldri ha for mange av i sekken eller kamerabagen Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Dere har glemt å nevne en liten skinnbit, eventuelt skinnreim (skolisse av skinn f.eks.) De er glimrende til å få grep på filtere som sitter fast. Og det kinkige med slike er at jo mer du presser, desto bedre sitter de. Så med en liten bit skinn (så du får lagt det på begge sider) da får du grepet du trenger uten å presse.. -- eller ser jeg at jeg bare har to av tingene deres, ekstra batteri/minnekort og blåsebelg. jeg har enda en liten børste da, sammen med blåsebelgen. Og rensevæske selvfølgelig. Mikrofiberklut og linsepapir.. Endret 29. mai 2014 av Per Yngve Balto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg