Hayat Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hei alle sammen Jeg er en jente som nå går i 2vgs, jeg lurte på om det er noen her som har hatt engelsk litteratur? Vet noen av dere om hva man gjør i dette kurstet, er det vannskelig osv. Jeg har realfag nå, men hadde som sagt engelsk i første og fikk da 6 på kortet. Er glad i faget og elsker litteratur. Tjaa det var jo det jeg lurte på. Takk på forhånd Endret 11. mars 2014 av Hayat Lenke til kommentar
Hayat Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Ingen som har noen kunnskaper om dette faget? Lenke til kommentar
DesiBoy Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg hadde dette fagt i fjor. Faget er ikke så krevende og anbefales ovenfor samfunnsfaglig engelsk. Vi gjennomgikk de litterære periodene fra Shakespeare til nåtiden. Mye er i likt med hva man har i norskfaget i vg3. Vi leste også 2-3 bøker fra forskjellige tidsperioder. Hovedfokuset ligger i å analysere det man leser og knytte det til den relevante epoken. Jeg elsker også å lese bøker så likte faget veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå