Roonb88 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei ! Har tenkt å kjøpe en ny pc. Jeg er ikke særlig flink med å bygge og sånne ting så jeg er derfor villig til å betale for en som er ferdig bygd. Jeg har cirka 20k.Er det noen som har tid til å linke til en som dere synes er verdt pengene? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bestiller du hos feks Komplett kan de sette sammen pc'en for deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482986 Sjekk denne tråden, vær litt obs på at det kan være utdaterte builds Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det spørs hva du har fra før? har Har du skjerm, tastatur, mus? det er som Sampson skriver, Komplett setter den sammen for deg om du ønsker det. Jeg vil uansett anbefale deg å sette den sammen selv da det egentlig er litt som Lego om du følger en av mange tusen "how-to" på nettet. HW.no har en fin en om du søker litt på det. Men om du mener at Komplett skal skru den sammen for deg så er det et par ting det kan være verdt å se etter. Jeg forutsetter at det er en spillmaskin du skal ha? Det som også er litt av problemet når man skal få Komplett til å sette den sammen er at det ikke er andre vifter med. En stock vifte bråker mer enn en tredjepartsvifte og jeg ville foretrukket en stille maskin når jeg blåser 20K på den. Mulig det går an å ringe til dem og spørre om det? jeg vet ikke. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 sjekk digitalimpuls. DI Lightspeed "Haswell" Level 4 OC i7 4770K @ 4Ghz, 840PRO, GTX780, 16GB RAM, ASRock Z87 Om digitalimpuls, vil garantere prosessoren kan kjøres stabil på 4 Ghz i 3 år uten degraderinger er det veldig godt kjøp. Ville nok heller vurdert GTX 780 Ti GHz her så er skjermkortet bedre tilpasset prosessoren, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå