Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hva er det egentlig den Diagnosis tingen på ps2 gjør og Disc Speed og Texture Mapping gjør for noe? Fungerer ps2'en bedre med visee instillinger??? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen svar da for pokker??? Jeg irriterer meg over å ikke vite hva de funksjonene gjør! :-? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det kan vel ikke tenkes at det står i manualen? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Det kan vel ikke tenkes at jeg ikke hvor i huleste den manualen ligger... eller at jeg har tenkt på det før... det er derfor jeg spør... Ett svar hadde vært kos Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 "kremt", "kremt" *BumPin-g* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Noen svar da for pokker??? Jeg irriterer meg over å ikke vite hva de funksjonene gjør! :-? Tror_Han_Er_Napoleon, prøv å hold en høflig tone. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 er ikke sikker om dette er det du er ute etter men siden jeg er i det sløve (og "gavmilde" ) hjørnet idag: Texture Mapping (faktisk et søk på google som utrettet dette) Diagnosis burde vel gjøre det navnet tilsier, diagnosere PS2'en og sjekke etter evt feil. Disc speed bestemmer eller viser vel farten dvd'en sviver rundt med eller lese hastigheten (x antall X (X=lesehasighet som i for ex: 12X)) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nja, nesten. Skrur du på Smooth så vil grafikken bli noe bedre (jevnere) på noen PS1-spill. Dette gjelder ikke mange tror jeg. Disc Speed kan redusere loadetiden, men kan også krølle til hvis spillet ikke takler det. Akkurat dette er vel svært sjeldent. Hvis du putter inn en disk og kjører Diagnosis vil den sjekke etter feil. De to første gjelder kun PS1-spill. Det har ingen innvirkning i det hele tatt på PS2-spill eller DVD'er. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 De to første gjelder kun PS1-spill. Det har ingen innvirkning i det hele tatt på PS2-spill eller DVD'er. Er du 100% sikker på at man ikke reduserer loade-tiden på PS2-spill? Det virker litt ulogisk for meg.. Jeg har prøvd det bare på et spill til PS2 da, med da får den problemer med å lese disken. Spillet jeg har prøvd det på er Starsky & Hutch. Men det er fortrinns vis når man skyter med lyspistolen under loadinga. Noen som ahr noen kommentarer? Jeg kan teste det der med Disk-speed'en så fort jeg har tid å skrive senere.. Lenke til kommentar
mago Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 loade-tiden reduseres kun for ps1 spill, texture mapping er for ps1 spill. Syns grafikken er finere ps1 maskinen kontra samme spill emulert på ps2 maskina Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takker folkens! deres hjelp er moy moy appreciato! Dere er konge! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det går bra. Vi sender deg regning i posten. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå