Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan glede en mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at du postet dette under sexualitet går jeg ut i fra at du ikke ønsker ikke-seksuelle ting slik som 'ikke snakke' eller 'lage kake'.

Da må jeg nesten anbefale kvinner å ha en veldig "skitten" tankegang, ta alt mulig av vandlige hendeler og gjør det til noe seksuellt og så lever dere ut de tankene.

Lenke til kommentar

Noen av jentene har skjønt det, suprise bj er alltid fint, men hvis du i tillegg viser at du har veldig lyst til å suge han, altså klarer ikke å få pikken hans i munnen raskt nok så er det enda bedre ;) vi liker flinke jenter vettu ;)

du gleder en mann ved å vise at du liker å glede han.

Anonymous poster hash: 0189d...a57
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Alle er forskjellige så det en mann ønsker er ikke nødvendigvis det en annen mann ønsker

Men om man skal snakke om hva som i hovedtrekk skiller menn fra kvinner så er det jo at menn er mer visuelle og mer rett-på-sak, mens kvinner tenner mer på det mentale og liker å gå noen runder med forspill før de gyver løs på selve sexakten. (Igjen før noen kommer og skal korrigere: Jeg snakker om hovedtrekk her. Det er som kjent ingen regler uten unntak)

Spør han om hva slags klær som tenner ham. "Show up naked - bring beer" er ikke nødvendigvis det som slår best an hos alle - da det er mange som liker at det er litt som blir overlatt til fantasien også - i tillegg finnes det jo mange klesfetisjer. Finn evt. ut om mannen du vil imponere har noen sånne.

Inviter ham hjem og møt ham overraskende i døra i hans foretrukne type klær, evt, møt ham i vanlige pene klær, men overrask ham med å gjøre et overraskende skifte i løpet av kvelden når du føler du har ham "på kroken" og ønsker å ta det et skritt videre. Jeg kan si deg med stor sikkerhet at en mann som tar imot f.eks. en middagsinvitasjon fra deg hvor det fremgår at kun dere 2 vil være til stede hele eller deler av kvelden er enten en barndomsvenn (som ser på deg nærmest som en søster), eller en homse, eller er klar for å ha sex. (Bare vær obs på at det at han er klar for å ha sex er som kjent ikke nødvendigvis det samme som at han også er interessert i noe fast forhold.) Du vil med andre ord sjelden bli stående der alene i undertøyet (eller verre) og føle deg dum fordi du har mistolket hans intensjoner.

Når det gjelder det å gå rett på sak så er det jo klart at ned-på-kne+blowjob, som allerede er foreslått av de andre her, er den logiske måten å gjøre det på om man selv trenger litt tid på å bli våt før man setter i gang. Gutten elsker det garantert, og vil gjengjelde det etterpå, slik at du selv får litt seksuell tilfredsstillelse ut av kvelden også, om han da ikke er blottet for sosiale antenner.

Det med å spille "horete" er ikke nødvendigvis lurt. Kommer nok litt an på mannen - selv om jeg nok er enig i at at i hovedsak så vil det fungere. En del av oss menn er derimot slik skrudd sammen at vi foretrekker å ha initiativet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror overskriften sier sitt, hvordan gleder man en mann?

Altså jeg vet at dette er individuelt, men hva er det beste en kvinne kunne gjort for dere i løpet av en dag?

Anonymous poster hash: 658e3...a98

Noe som gleder denne mannen, er kvinnen som tåler stillhet, og ikke hele tiden skal fylle "rommet" med chit chatter

Lenke til kommentar

Det skal vel ikke så mye til ?

Pynt deg opp, kle på deg sexy undertøy, smink deg fin, fiks håret som du gjør når du virkelig skal imponere venninne før jentekvelden osv, inviter han over, evt gjør det mens han fortsatt er på jobb osv. Ta han imot med åpne armer, kyss han lidenskapelig, ha gjerne på (lite) klær på at du virkelig viser han hva som ligger i korta. Resten går vel av seg selv.

Lenke til kommentar

For min egen del så liker jeg at dama vet hva hun vil, at hun er selvsikker og har ben i nesa! Så legg opp en "slagplan, med varianter og forskjellige utfall" og så gjennomfør den. Om er å gå rett ned på kne og BJ, eller om det er å lage en god middag og ta hele kvelden er det samme. Begge to kan være like sexy og tennende!

Så ta litt kontroll og vær bestemt kanskje på når ting skal gjøres og hvordan. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...