Svein Wilhelm Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har Olympus OMD-EM 5 og Panasonic GX1 og en del MFT-objektivet,men ønsker et greit "på-reise-kamera" med god billedkvalitet. Jeg tror et av disse to kan være en utmerket løsning. Olympus Stylus 1 har større og nyere sensor, mens Panasonic har større zoom-område. Har noen i forumet et av disse, eller tanker om dem. Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 ... eller tanker om dem. Har bare tanker, og de stemmer bra med det du skriver. Stylus 1 er jo mindre og lettere og ville (uten å ha prøvd det) vært min anbefaling så lenge 300mm holder. Det store argumentet for FZ200 er større rekkevidde, men videomodus er nok også et hakk bedre. Større sensor i Stylus 1 har en del å si for ISO-egenskapene. Ellers vil jeg anbefale å sjekke tester på cameralabs, testen av Sony RX10 inneholder sammenligninger med både Stylus 1 og FZ200. http://www.cameralabs.com/reviews/Sony_Cyber-shot_RX10/ De har også egen tester av FZ200 og Stylus 1. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva med et vanntett kamera? Som Olympus Tough TG-2. Du går litt ned i bildekvalitet, men får mer allsidigihet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå