henrikrox Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei Har et spørsmål. Vet noen hvordan oljeselskaper ser på bachelorstudenter kontra de som tar 2 års fagbrev fra VGS. Etter å vært litt på jobbsøket og snakket med diverse folk, så virker det som om jeg går "feil" utdanning for å komme meg offshore. At min utdanning er mer rettet mot en landbasert stilling, nå er ikke det dumt i seg selv. Men nå hadde jeg ikke tenkt å bli boende i Stavanger mer enn 1 år til, noe som ikke er et problem hvis jeg jobber offshore.Forstår jo at et fagbrev er mer praktisk, da du vel har lærlingtid på 2 år, etter 2 år med teori. Noen som har noen formeninger om dette?Jeg fullfører forøvrig bacheloren i år, har ikke begynt i høst, men blir ferdig.Og har søkt NTNU 2-årig master i petroleumsfag hvis jeg ikke skulle få meg jobb. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Mud-ingeniører og slikt jobber en del offshore, men jeg vet ikke om de er i fast 2-4-offshorerotasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå