Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som vet hvor de ledige stillingene blir lyst ut? Altså hvor på Forsvarets sider? På forhånd, takk Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er vel på denne siden? http://forsvaret.no/aktuelt/ledige-stillinger/Sider/ledige-stillinger.aspx Om ikke så kan det jo lønne seg å ta kontakt med den enkelte avdelingen og høre. Lenke til kommentar
Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Njææ, fikk høre at det ikke bare kom der skjønner du! Snakka med forrige troppssjefen, han sa at han skulle sjekke det ut for meg, men har har ikke funnet noe enda.. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ok.. Regnet ikke med at de hadde ork til å legge ut grenader-stillinger der heller. Når jeg vervet meg ble vi spurt mot slutten av førstegangstjenesten. Er vel slik de får dekket opp det meste av behovet, Lenke til kommentar
Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Joda, vi ble spurt vi også rett før dim nå, men så kom det noen endringer ang. 'rekruttering' eller hva de sa. Men men, får nå bare sjekke jevnlig! Lenge siden du var inne eller? Evt. hvor? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er det grenader du har tenkt å søke på? De "høyere" opp stillingene lyses vel ut internt syns jeg å huske, rot på forsvaret.no så finner du nok en mail du kan få svar hos. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 05-08.. Sanitet på Ørlandet som vernepliktig, så et år på befalskole + 2 år som sersjant i saniteten. Lenke til kommentar
Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Grenader stilling ja! Off, er så dritt lei de hjemmesidene der, men må vel bare gjøre det ja.. Takk for svar ihvertfall! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Grenader stilling ja! Off, er så dritt lei de hjemmesidene der, men må vel bare gjøre det ja.. Takk for svar ihvertfall! Hvis det er grenader er det vel bare å ringe VPV / melde seg på FOS? Kan hende jeg er helt på bærtur ^^ Endret 10. mars 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 De er jo så på trynet at det skulle ikke vært lov.. Kan de ikke bare lage en side hvor de får sortert alt sammen? Hadde vært mye enklere! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 De er jo så på trynet at det skulle ikke vært lov.. Kan de ikke bare lage en side hvor de får sortert alt sammen? Hadde vært mye enklere! Du som skal inn burde bare venne deg til byråkratiet tenker jeg ^^ Lenke til kommentar
Shadyh Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Haha! Er ganske vandt til det, vært inne i et år nå. Har søkt meg til Brigade Nord, men greit å søke litt overalt når jeg først er igang =) Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 De lyste ut stillinger våren 2013 på linken i post #2. Men det ser ikke ut som om de lyser ut stillinger hvert år slik som Brigade Nord gjør. Det er vel ikke den største avdelingen, så de får nok tak i en del folk internt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå