Gå til innhold

Hvliken Enermax psu?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe Enermax psu, men er usikker på hvilken. Valget blir mellom Whisper og Silent Plus series. Førstnevnte skal visstnok slå vifta av og på etter temperatur. På den andre kan man justere viftefart vha en bryter bak.

Hvilken av disse anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig den uten rheostat (justere turtall), og om jeg hadde fått valgt på nytt, vil jeg ha tatt den med rheostat :grin:

Øystein Hjelmfoss

1333@1533

Trenger ny CPU =)

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-02-21 19:10 ]

Lenke til kommentar

Har selv en Enermax 550W i silent plus serien og er veldig godt fornøyd med denne. Fordelen er at en kan stille ned viftene så langt at en ikke lenger hører dem. Dette uten at den utvikler ekstrem varme.

Absolutt et kjøp som kan anbefales.

Lenke til kommentar

Thargoth: Jeg tror det lureste stedet å plasere termistoren er på en spenningsregulator. Så vidt jeg vet er det disse som utvikler mest varme i PSU'en (de har jo kjøleribbe..).

Selv har jeg en 350 W Enermax med temperaturavhengig virteturtall. Den er helt uhørbar så lenge romtemperaturen er noenlunde normal. Jeg prøvde en gang å se hvordan maskinen min oppførte seg med en romtemperatur på 30 grader (stabilitet osv.) Da Ble PSU'en helt vill og lekte jetmotor på e.. Både lyden og luftmengden var mildt sagt imponerende...:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...