ghenz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei eg har en audi a4 2000 b5 med motorkode ALZ en dag så kjørte eg helt vanlig og så plutselig la eg merke til instrumente lyste at bagasjeromme var åpen, så gikk eg ut for å sjekke men ikke kunne få den opp, men den var helt lukket men fikk ikke den opp siden det var elektrisk. så prøvde en manuelt med nøkkel og det gikk. men det går ikke ant å bruke nøkelen for å låse eller lukke noen av dørene og samma med vinduene. eg sjekket sikringsboksen og der hadde det røke en sikring og når eg bytte ut den sikringen så kommer det bare knist av den og så ryke den igjen. så eg lure på kor probleme ligger? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ikke uvanlig med kortslutning i kabelgjennomføringa i åpninga ut av bilen til luka, og i inntaket på luka. 1 Lenke til kommentar
ghenz Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 vet du kor den ledningen ligger og hvor eg bør lete ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Overgangen mellom luke og chassis er der det er konstant minst avstand mellom luke og chassis, øverst. Lenke til kommentar
ghenz Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 eg ser ingen ledninger som har løsna, har demontert ganske mye baki i bagasjeromme. tips for ka eg må gjøre ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Som jeg skrev lenger opp, det er vanlig med kortslutning i kabelgjennomføringa. Det skjer som regel inne gummipølsa ledningene ligger i, på vei fra karosseri til bakluka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå