Ungdommen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei jeg er en gutt på 16 år snart 15 jeg har tenkt å prøve en sig, ikke for å være kul, ingen på skolen vår liker røykere men jeg ville prøve en gang sinn jeg lurere på skikkelig hvordan det er å røyke har ikke tenkt å røyke mer enn 3 sigg er det noen som kan anbefale noe? Å starte med ikke moralprat! Takker for svar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Camel Blue. Mild og god på smak. Men kan love deg at du kommer til å angre hvis du begynner. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Rød 3 sigaretter, eller rød prince. Skal du bare smake så kan du likeså smake skikkelig, sånn at du kanskje aldri mer tør å dra noe sånt ned i lungene. Kvelningsfølelsen er det jeg husker aller best, det skumle er at den var kun på første trekket. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er jo smak og behag, men av alt jeg har prøvd opp igjennom foretrekker jeg prince mild. Vil ikke anbefale rullings Lenke til kommentar
Ungdommen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå