Gå til innhold

Noe trøbbel ved "Fjern alt, og installer Windows på nytt"?

Anbefalte innlegg

PCen min begynte plutselig å bli tregere, og jeg fant virkelig ingen løsning på hva det kan være. Så jeg vil installere, og fjerne alt, for å få vekk alt tull som kan være grunnen til denne plutselige tregheten.

Jeg lurer på om det kan gå noe galt om jeg velger å gjøre dette? Vil drivere til skjermkort osv forsvinne, eller vil de installeres automatisk? For komplett lagde nemlig PCen til meg, så jeg kan egentlig ikke noe.

Spørmålet mitt er vel om PCen vil fungere som før om jeg gjør dette, eller om alt vil fucke seg opp. For å si det rett ut.

Jeg har windows 8.

Takk.

P.S: Jeg har installasjons-CD til både prosessor og skjermkort. De kan vel brukes mer enn en gang?

Endret av Bunga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørmålet mitt er vel om PCen vil fungere som før om jeg gjør dette, eller om alt vil fucke seg opp. For å si det rett ut.

For å snakke rett fra levra tilbake, så er hele poenget at alt ikke skal fungere som før, for nå har du jo problemer. Så da kan du jo legge sammen 2 og 2. :)

Du ser ut til å ønske å formatere harddisken og legge inn Windows på nytt. Da vil alt av dokumenter, innstallerte programmer, innstillinger, etc... forsvinne. Faktisk alt som er på PCen. Inkludert drivere. Bare så du er klar over det.

Ta vare på filene dine på en ekstern disk eller DVD.

Hvis du har en annen PC tilgjengelig i tilfelle du skulle støte på dette ekstremt skjeldne problemet (jeg kommer ikke på nettet) så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...