flamethower1234 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Heisan Først å fremst sier jeg at folk ikke trenger å lage lister til meg, da jeg bare har et spørsmål. Hvor mye må jeg regne med å betale hvis jeg skal ha en bra gaming pc som jeg kan ha i noen år å som kjører alle spill aka kommende spill på Max/Ultra? Takk til alle som svarer Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Rundt 10 lappar må til Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Har du kabinett, mus, tastatur, strømforsyning og skjerm fra før så klarer du å få en ok gamingpc til 6-7000 kr. Her er min brors oppgradering fra november i fjord: https://prisguiden.no/liste/144934 Endret 10. mars 2014 av Thor. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Alle spill på maks? I noen år? Dersom det er mulig i dag, tja. Det er vanskelig å anslå men jeg vil anta 30k++ Eventuelt så kan du nøye deg med high og slå til med ca 10k uten skjerm osv. og oppgradere underveis dersom du føler for det. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Om du er flink og bestiller/kjøper ting på tilbud og finner de billigste selgerne kan du havne på rundt 8.000 kroner, en venn av meg har nettopp kjøpt en ganske så heftig pc til 10.000 kroner som han kommer til og ha i flere år med god ytelse med mindre det skjer noe helt fantastisk innen grafikk og ytelse. som flere nevner, skal du ha med skjerm og full pakke må du nok nærmere 12-15.000 kroner om dette er noe som betyr noe for deg. klarer du deg med det billigste av "utstyr" så kan du havne på under 11.000 kroner. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Om du oppgraderer ofte holder det sikkert med 10k, men er du som meg og ikke gidder å oppgradere så ofte må man bruke gangetabellen. Med SLI vil man kunne spille på høy grafikk et par år ekstra i teorien, men det kommer veldig an på spillmotoren. Mange spill sliter jo med å utnytte dagens prosessorer med deres mange kjerner og tråder (heihei Ubisoft), og da får man i praksis ikke henta nok kraft derfra til å kunne utnytte grafikkortene skikkelig. Såvidt jeg har lest må man vel faktisk ha SLI for å kunne kjøre fjorårets Crysis 3 på maks i 60 fps, og da er det nødt til å bli dyrt om du har som mål å greie det. Endret 10. mars 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Kjøre på maks i flere år fremover? Minst 20k. En pc som kan spille spill med god grafikk derimot? Rundt 10k uten skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå