Magnuz_j Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 nå har jeg akkurat prøvd meg på C# men stopper opp.... fant en torturial der de skulle lære meg å lage en boks der det står no sånn "hello" i. men når jeg skal gjøre om *.cs til *.exe kommer dette: C:learns>csc /nologo /out:hello.exe hello.es 'csc' is not recongnized as an internal or external comand, operable program or bach file. siden jeg er nybegynner er dette litt vanskelig å skjønne... er kjempe glad for alle svar som kan hjelpe for jeg har lyst til å lære meg C# Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 C:learns>csc /nologo /out:hello.exe hello.es'csc' is not recongnized as an internal or external comand, operable program or bach file. Det betyr at windows ikke finner csc. Årsaken er at .net katalogene ikke er i 'path'en. Tre måter å løse dette på; fiks path-enåpne ".net command window" bruk en IDE I tillegg.. Heter fila virkelig hello.es, eller var det en inkurie? - grå - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå