halohalo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei, Har forstått det slik at jeg kan koble en harddisk til min tv for så å ta opp programmer. Noen som har erfaring med dette? Kan jeg bruke hvilken som helst harddisk? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei, Har forstått det slik at jeg kan koble en harddisk til min tv for så å ta opp programmer. Noen som har erfaring med dette? Ja. Kan jeg bruke hvilken som helst harddisk? Kanskje... Men det står i dokumentasjonen til TV-en. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Ja man kan vist bruke hvilken som helst harddisk. Men er det slik at man kan ta opp programmer uten å se på det? Mener at jeg kan ta opp et program samtidig som jeg ser på et annet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Men er det slik at man kan ta opp programmer uten å se på det? Mener at jeg kan ta opp et program samtidig som jeg ser på et annet? Det står i dokumentasjonen til TV-en. Vanligvis kan den ta opp mens TV står i standby/avslått. De modellene som har doble tunere kan vanligvis ta opp to forskjellige program eller se ett og ta opp et annet. Men det gjelder ukrypterte kanaler. Når man bruker CAM/programkort så kan TV bare dekryptere én kanal av gangen. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå