Øystein.F. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det sukkersøte rollespelet Costume Quest får oppfølgjar.Nytt Halloweentokt frå Double Fine Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Spilte gjennom det første spillet på én kveld, men det var jammen meg en hyggelig kveld. Ser frem til dette. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Gode nyheter! Fullførte det første for 2.gang for noen dager siden og drømte om en oppfølger. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har håpet på en oppfølger lenge. Godt å se at det endelig kommer. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Så om jeg tolker det rett er dette et veldig kjekt spill? Kan hende jeg blir nødt til å få tak i det etterhvert da... Lenke til kommentar
Alais Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ååååh, så koselig! Herlig nyhet, hadde håpet på dette. Så håper jeg bare på et noe dypere kampsystem denne gangen Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Med tanke på hvor dårlig broken age var så "meh". Anmeldere og folk som lovpriser double fine kan umulig ha spilt TWD og Wolf among us fra Telltale.Double fine er amatører Endret 10. mars 2014 av NinjaVal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå