Nacalai Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg, som mange andre, bruker Snapchat, (populær bildedelingsapp til iPhone/Android), kanskje litt oftere enn de fleste. Etter en stund merker jeg at jeg blir irritert over visse type bilder, og jeg er ganske nysgjerrig på hva dere syns er irriterende/frustrerende når personer sender dere "snaps". Det som frusterer meg: - Folk som hele tiden sender snap/legger ut story av husdyret sitt. - Jenter som tar bilde av halve fjeset sitt. Altså, hva i svarte huleste er greia med å kun vise halve ansiktet? - De som skryter av hverdagen sin hele tiden (Snapper hver gang de trener, gjør lekser etc). - Folk som sender svarte bilder med tekst på. Noe av det kjedeligste jeg vet om. Noen som føler seg truffet eller er enig i mine meninger? Endret 10. mars 2014 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kompiser som tar bilde av kølla si mens dem blir sugd, ganske irriterende, siden jeg ikke har noen som suger meg atm! 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Altfor mye dritt, en del av de jeg ikke ville vist moren min for å si det sånn. Irriterte meg såpass mye til slutt at jeg fjerna hun som sendte meg det fra Snapchat (og jeg bruker ikke snapchat ofte). Er også en ny person som jeg begynner å lure på om jeg skal fjerne også. Fordi denne jenta bare sender bilder av ølflasker og at hu drikker hele tida (en grunn til at jeg holder meg vekk fra folk fra Fredrikstad). Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Støtter deg med de jentene som sender bilde av halve ansiktet.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Snapchat? Er det noen over 16 som driver med sånt da? Trodde det var noe man brukte på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Facebook? Jeg trodde ingen over 14 år drev med det... 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Snapchat? Er det noen over 16 som driver med sånt da? Trodde det var noe man brukte på ungdomsskolen... Når rundt 50% av de som har smarttelefon i Norge, bruker Snapchat, så er nok svaret ja. Det er ikke bare en "ting" på ungdomsskolen, det er nok blitt like standard som Instagram og Facebook nå til dags Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Alltids noen som syns det er flaut at de ikke har fått med seg et populært fenomen. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Flaut og flaut fru blom. Jeg har to jenter på 11 og 13 som bruker det. Har ikke sett nytten selv dessverre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det mest iriterende er vel nå folk bare snapper et bilde av et glass øl.. Ellers syns jeg det er iriterende når folk snapper video med masse skriking og høye lyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå