RubberJ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er en ihugga Hardware.no-fan.. men jeg tror muligens jeg brøt Nettikette'n i stad, så dere alle får ha meg unnskyldt for det håper jeg! Jeg fikk i dag mitt nye "SAPPHIRE 9800PRO 128MB ULTIMATE" og hadde store forventniger etter å ha lest en del om emnet i det siste! Men det viste seg at det skulle bli den ULTIMATE skuffelsen.. allerede før XP hadde begynnt å starte så fikk jeg grafikk-"bugs", f.eks i BIOS, men når XP hadde starta virket grafikken kjempefin. Men så ble alt bare værre, 3D-grafikken på 3Dmark03, Splinter Cell, MB World Racing, Tomb Raider ble helt for jævli' med striper, "wire-frames" og helt ubrukelig!! Jeg har også prøvd kortet til en kompis med Intel-Chipset.. same shit! Noen forslag, væær så snill! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm... skift topic FORT Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 This topic is going down Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kva skjer om du klokker kortet ned? Er chip-en varm? BIOS-versjon på grafikkortet, prøvd å oppdatere? -Å- Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du har selvfølgelig formatert og reinstallert OS? Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Håper det hjalp. Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Har formatert, installert XP på nytt, tatt ut bios-batteriet, prøvd forskjellige drivere... Chipen tror jeg er varm, men det skal den vel være!? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 unnskyld alt rotet i forumet , men er litt trøtt og fjærn :wink: Hvorfor endrer du ikke overskrivten din framfor å unnskylde deg? Endrer du den har du en ting mindre å unskylde. Bare å velge endre på første innlegget du gjorde her, og vips du har en godtatt topic. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 -vims- håper det ikke går med deg som med "psykopatisk kafflefse" :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det holder med en post om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg