Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kjipt å måtte spille et slikt spill... Selv hadde jeg ikke giddet det. Se sn strmningen til helgen, prat om det er behov. Lenke til kommentar
Thelockbox Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Da er dommen satt.Fikk en melding seint i dag mens jeg var borte på kaffe hos et vennepar. Den lød som:Beklager, men det fungerer ikke lenger, føler ikke gnisten lenger. Beklager at dette ble over sms. Så da var jeg nok bare nok en gutt i rekken desverre.Litt dumt med tanke på at hun var alle tiders jente for min del ihvertfall, samtidig som jeg avbrøt den type kontakt med en annen jente som jeg også hadde en god tone med pga henne. Blir for dumt å krype tilbake og opprette samme kontakt igjen med den andre når man først har sagt at man hadde møtt ei som også hadde fanget interessen min. Så da er det vel bare å innse at man har tatt feil valg, å gå videre Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hadde du bare ikke sagt det om å ha møtt ei anna, men klart: det var det ryddige å gjøre! Synd du ikke kan gjenoppta kontakten da. Du kunne jo prøvd med å si at du forsto fort at du hadde gjort feil valg og at du har veid for og imot på om du skulle si fra til henne og tenkt at man lever bare en gang og så kontaktet henne. Det kan funke, men det må ikke funke. Synes egentlig det var litt kjipt av henne å si fra på sms. Hun burde sagt fra ansikt til ansikt. Men da vet du i alle fall hvordan ståa er og magefølelsen din slo dessverre til. Lenke til kommentar
Thelockbox Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Sant det. Liker å heller ha det ryddig enn å måtte sope opp bitene etterpå. Hun jeg sa fra til tok det jo ganske pent. Sa hun satte pris på at jeg sa ifra osv, selv om hun virket litt tilbaketrukken i det jeg nevnte det.Men tonen oss imellom er bra fortsatt. Ettersom begge er litt hobby nerder, så har begge en felles interesse for spill, så vi har jo i ettertid skravlet litt på skype mens vi har spilt sammen osv. Så er jo igrunn ingen sure miner der. Så sånn sett finnes det vel håp om å kunne treffe henne igjen bare man får luftet temaet på riktig måte. Men man får se. Går an å legge det opp sånn at hun kan få sjansjen til å ta første steg i å foreslå og møtes igjen Hvis ikke, så er hun fortsatt en av de kulere jentene jeg har møtt, å absolutt en venn verdt å ta vare på Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kan hende at det fortsatt er en sjanse der. Vennskap er uansett fint da Ikke noe galt med å være nerd, eller å like spill Lenke til kommentar
Thelockbox Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Kan hende at det fortsatt er en sjanse der. Vennskap er uansett fint da Ikke noe galt med å være nerd, eller å like spill Ja vi får se Får ta det som det kommer, føler ingen trang til å forhaste meg. Somsagt tenker man jo litt på at det virker som om man tar den nest beste når den beste ikke var tilgjengelig lenger, selv om det egentlig ikke er tilfellet her Begge var ordentlig gromme, men man kan ikke få i pose og sekk somregel Nei, man gjør da ikke noe galt når man sitter med det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå