Simen1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Beskrivelse: Fysisk brettspill For barn ca 5-10 år For en spiller Et brett med batteri og lommelyktpære/summelyd Ark med ulike mønster/bildeserier kan legges på brettet Finn to like bilder eller symboler med sammenheng To pinner med ledninger som skal gi elektrisk kontakt til lommelyktpæra/summelyden Når man finner riktig kombinasjon (f.eks to like) så aktiveres lommelyktpæra/summelyden Hva heter slike spill og hvor får jeg tak i sånne nå? (Jeg vil ikke ha nettbrettversjon) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg har vage minner om å ha holdt på med noe sånt da jeg var barn, men jeg var nok i yngste laget til å ha fått med meg navnet. Dette blir kveldens lille nøtt. Dette ligner veldig på det jeg husker. Det finnes nok tonnevis av variasjoner over dette temaet, spørsmålet er hva vi hadde her til lands. Endret 10. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Jess, der har du noen gode bilder av spillet jeg skal frem til Jeg hadde en norsk variant med bilder, symboler, antall, tall osv. når jeg var liten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tror ikke jeg var gammel nok til å forstå hva det gikk ut på, jeg syntes bare det var artig å få det til å lyse og bråke. Det ble konfiskert når de voksne fikk nok av lyden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå