IcedInsanity Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Heisann. Er ikke veldig inne i dette opplegget, men er lei av den simple lyden fra TV'en så vil ha noe litt mer skikkelig. Har sett på denne: http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hodetelefoner/hjemmekinosystem/Andersson-HIS22-Package50Large/193823.2030/ Noen som har noen tips eller andre anbefalinger? Som sagt er eg ikke ute etter noe superdupermegafantastiskwow greier og den pakken eg linker til er så godt som så langt eg vil strekke meg når det gjelder penger, selvom eg må kjøpe kabler utenom, og trenger hjelp til hvilke kabler eg trenger også om den pakken er grei. Skrik ut med tips og/eller andre anbefalinger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Til den prisen er det vanskelig å anbefale noe i det hele tatt. Det du liker til tror jeg er dårlige greier gitt. Har du forsterker? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ville ikke brukt knappe 2000 spenn på 5 høyttalere. Begynn med 2 fronthøyttalere og bygg deg oppover. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Det er ikke bare kabler du trenger utenom til den pakken. Uten forsterker blir det ikke mye lyd. Med ditt budsjett ville jeg spart litt til og gått på bruktmarkedet. Det hender du finner f.eks. noen KEF 5.1-sett til en par-tre tusenlapper på finn.no, og det er meget kapable saker (men du trenger fortsatt forsterker/receiver). Eventuelt gå for et brukt Logitech z906-sett. Der har du forsterker innebygd, og du kan spille høyt og fælt. http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=logitech%20z-906&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode= Endret 10. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå