Gå til innhold

Hva er forskjellen på de 3 alliansene i elder scrolls online ?

Anbefalte innlegg

Man kan velge mellom 3 raser i hver allianse

Aldmeri Dominion

Daggerfall Covenant

Ebonheart Pact

Hva er forskjellen på disse ?

Jeg skjønner ikke hvorfor det er 3 forskjellige allianser, er det bare pga storyline ? og har det noen fordeler/ulemper med de forskjellige alliansene ?

Du kan jo bare velge mellom 3 raser av de 9 som er i spillet siden du må også velge 1 allianse som da begrenser valg av rase til 3, så igjen hvorfor har de dette systemet og hva bringer det til spillet ? I elder scrolls har det jo alltid vært at du er en hvem som helst som blir med i allianser etter hvert som du spiller og etterhvert som du gjør oppdrag for forskjellige grupper.

Ja du kan kjøpe imperial Edition noe jeg forsåvidt har gjort for da sparer jeg 17,500 gold på mount + litt ekstra stæsj.

Men hva mener dere om allianse systemet og har det noen + eller - ved og velge en av de 3 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på hva slags rase de er. Det er mest for pvpen det er 3 allianser. Så utenom det tror jeg ikke det er noe forskjell. De har hver sin hovedby etc.

Ja jeg har ikke merka noe forskjell, Men nå har jeg imperial pakka så det spiller ingen rolle, Imperial har bonus xp som racial skill så regner med at det blir den vanlige classen i spillet, noe som får meg til og tru at bøker du lærer racial crafting av blir svindyrt xD

Lenke til kommentar

Explorer pack gir deg mulighet til å spille hvilken som helst rase i hvilken som helst allianse. Dette er inkludert i pre-order og vil være tilgjengelig som account-upgrade etter launch.

Den eneste forskjellen mellom alliansene blir da pvp og hvem du vil spille med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...