Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden

203 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe S5?

• Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

• Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, enten jeg holder på det gule feltet eller rett på teksten, så kommer ikke valget opp på s5...

Da er det enten noe galt med din mobiltelefon eller så gjør du noe galt. det er bare å trykke på en melding og holde fingeren inne i ett sekund (ikke tre), så kommer listen med valg opp. Legger ved et screenshot fra min S5.

post-110085-0-10145300-1399326642_thumb.png

Lenke til kommentar

Ah, der fant jeg det ut selv.

Jeg hadde telefonen i "Enkel modus", slik den kom. I "standard modus" har jeg også alle meldingsalternativene.

Er mulig å få listet alle app-ene slik som i valget "Flere apper" i enkel modus, selv om "Standard modus" er valgt?

Lenke til kommentar

Med at jeg ikke eier Samsung Galaxy S5 nå, så må jeg bare spørre om dette. Oppo Find 7a og Find 7 kan fokusere på ting som beveger seg som Oppo sa her: The Find 7 can track moving objects and automatically adjust the focus to make sure they look sharp on your photos.

Kan Galaxy S5 dette?

Aner ikke, men kan ikke si jeg bryr meg stort om slike funksjoner. Bildekvalitet > det meste annet.

Lenke til kommentar

Med at jeg ikke eier Samsung Galaxy S5 nå, så må jeg bare spørre om dette. Oppo Find 7a og Find 7 kan fokusere på ting som beveger seg som Oppo sa her: The Find 7 can track moving objects and automatically adjust the focus to make sure they look sharp on your photos.

Kan Galaxy S5 dette?

Aner ikke, men kan ikke si jeg bryr meg stort om slike funksjoner. Bildekvalitet > det meste annet.

Det er no greit det, men er jo en ting som uansett er greit å ha. Man vet jo aldri om man skal ta bilder av ungen / ungene dine / deres mens dem springer rundt i fart osv. Da er det greit med en fokus som følger den bevegelige tingen du trykker og velger på skjermen.

Lenke til kommentar

Håper de tar det med på note4. Smart funksjon som salgspunkt for folk med unger og dyr osv.

Ok, så dette er en bekreftelse på at Galaxy S5 ikke har denne funksjonen?

Litt synd da i så fall. For ja, er en grei funksjon å ha når man skal ta bilde av noe som beveger på seg.

Ikke at jeg tenker så mye på det, men.

Og hvertfall den funksjonen har s4 også

post-163989-132149_thumb.png

post-163989-132157_thumb.png

post-163989-132161_thumb.png

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...