Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden

203 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe S5?

• Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

• Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plast foran linsen? På min er det bare rundt og det vil jo ikke påvirke bildekvaliteten, så jeg kommer fortsatt til å beholde min på.

Hvorfor vil du ha den på? hvis den ikke er foran linsen vil den jo ikke beskytte heller ;P

Noen som har kjøpt qi-lader og deksel?

Lenke til kommentar

Plast foran linsen? På min er det bare rundt og det vil jo ikke påvirke bildekvaliteten, så jeg kommer fortsatt til å beholde min på.

Hvorfor vil du ha den på? hvis den ikke er foran linsen vil den jo ikke beskytte heller ;P

Noen som har kjøpt qi-lader og deksel?

Hadde den vært på selve linsen ville den jo forringet bildekvaliteten. Men rundt, det er jo da den beskytter. Hvorfor tror du ellers den er der?

Lenke til kommentar

De av dere som går til anskaffelse av deksel for trådløslading og lader har vel sikkert erfaring med dette fra før av? Hvor praktisk føler dere egentlig at dette er? Ser liksom ikke helt fordelen når du uansett må ha egen ladestasjon for trådløslading så du slipper jo ingen ledninger eller lignende sånn sett og telefonen må vel ligge flatt på riktig sted for at ladingen skal fungere og da er det vel strengtatt vanskeligere og mer upraktisk å bruke under lading enn ved bruk av kabel? Og er det ikke sånn at ladeeffekten er en del lavere ved trådløslading?

Lenke til kommentar

Ram: for min del var det greiere å legge den på puta på skrivebordet mens jeg jobbet enn å drive å plugge den i hele tiden. Av og til blir det litt frem og tilbake fra pulten, små ærender og røykepauser feks.

Da er det greit å slippe.

Det blir som å lade med ledning, bare uten all pluggingen, og litt tregere. Skal du powerlade en telefon kjører du jo USB 3.0 laderen i veggen, seff, men for klattlading ved kontorpulten/stuebordet/nattbordet er puter ganske så praktisk.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Forhåpentligvis vil ikke måtte bruke eget dedikert deksel for å få trådløs lading. Til min s4 kjøpte jeg en qi reciever pad som jeg festet på batteriet. Denne var så tynn at jeg kunne ha den under det vanlige baklokket. Har nå bestilt to stk fra ebay som visstnok skal passe s5.

Selve ladestasjonen kjøpte jeg på Clas ohlson. Den fungerte utmerket til s4.

Lenke til kommentar

Etter å ha byttet ut min SIII med S5 skjønner jeg ikke hvordan jeg skal videresende tekstmeldinger lenger...

De eneste meldingsalternativene som kommer opp nå jeg trykker ca 3 sekunder på en melding er: "Slett" og "Kopier tekst" (og "lagre vedlegg" hvis det er en MMS). Tidligere hadde jeg noen flere valg, bl.a "videresend".

Hvordan gjør jeg dette nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...