Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden

203 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe S5?

• Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

• Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere fornøyde med telefonen deres? Jeg tenkte meg å oppgradere fra S3 til S5 når S6 kommer ut, da den sannsynligvis blir billigere. For dere som hadde S3, var det en stor oppgradering fra S3? Var det mye som var forbedret?

Jeg byttet fra Nokia N8 til S5. Var veldig skeptisk men kjempefornøyd nå. Litt arbeid og deaktiverte alt man ikke bruker, men etterpå blir det bra

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Er dere fornøyde med telefonen deres? Jeg tenkte meg å oppgradere fra S3 til S5 når S6 kommer ut, da den sannsynligvis blir billigere. For dere som hadde S3, var det en stor oppgradering fra S3? Var det mye som var forbedret?

Nei, jeg synes S5 var en stor skuffelse. Skal ikke uttale meg om S6, men S5 feilet på stort sett alt som skulle være så fantastisk.

Lenke til kommentar

S5'en var en meget fin telefon her i gården. Både min og min samboer sin har funket knall, selv om jeg synes den har vært litt treig den siste tiden.

S6 derimot har jeg ingen forhåpninger til. Virker som om den feiler fra startgropa. Hadde jeg ønsket en Apple-telefon, eller en som følger de samme prinsippene så hadde jeg nok gått for det by now. Samsung føler nok at de kan få en enda større gruppe mennesker med på kjøpet om de satser seg inn på den kundegruppa, men det vil nok ta å kaste bort flere av de gode gamle kundene som først og fremst bidro med å gjøre Samsung så sterke i markedet. 

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg synes S5 var en stor skuffelse. Skal ikke uttale meg om S6, men S5 feilet på stort sett alt som skulle være så fantastisk.

Hva var så dårlig med S5? Hva hadde du før S5?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hadde S4 før S5. Synes den ikke opplevdes som noe raskere. Kameraet var en skuffelse og lyden når jeg hørt på musikk i øretelefonene var veldig blikkboksaktig. Og av en eller annen grunn funker Samsunger veldig sakte på mitt WiFi nettverk. Andre merker funker fint.

Lenke til kommentar

*Feil tråd, skulle poste i S6-tråden*

Bruker dere Google+ til synkronisering av bilder, eller fungerer Dropbox/OneDrive/Google Disk bedre? Usikker på om sistnevnte er det samme som bildeopplastningen i Google+.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

kjøpte samsung s5 igår etter prissfallet takket vær at S6 kom ut.

Byttet ut min Sony Z2 pga dårlig lyd under samtale.

har hadd s2,s3,s4 før så føte ikke at jeg kjøpte noe "nytt" akkurat men,

samsung har jeg vært lite plaget med så det føles som et trygt kjøp.

noe jeg ikke liker,

-hver gang jeg bruker homeknapp for å komme til hjemskjerm syns jeg den bruker for "lang" tid. som om den tenker 1 sekund.

skal den være litt sein her?

- det andre er flash,når jeg skal se en video på nettleseren må jeg åpne den i mediaspilleren. dette trengte jeg ikke på Z2.

Lenke til kommentar

Den er "treg" når du trykker på Home-knappen fordi den venter på om du trykker en gang til, isåfall skal den åpne S Voice er det vel. Hvis du disabler S Voice snarveien (dobbeltklikk) så går det kjapt.

Er det noe lignende som gjør at touchen til venstre og har samme problem? Den som viser åpne apper.

Lenke til kommentar

Den er "treg" når du trykker på Home-knappen fordi den venter på om du trykker en gang til, isåfall skal den åpne S Voice er det vel. Hvis du disabler S Voice snarveien (dobbeltklikk) så går det kjapt.

Er det noe lignende som gjør at touchen til venstre og har samme problem? Den som viser åpne apper.

Enig, den synes jeg også er meget treg. Har også skrudd ned animasjonslengden til 0,5 i utviklerinnstillinger, uten at dette hjalp nevneverdig på akkurat den issuen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...