Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden

203 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe S5?

• Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

• Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70

Anbefalte innlegg

har bestilt ladeplate på ebay til 85,- den funket utmerket på S4 så da gjør denvel det på S5 også.

Planlegger du å benytte originalt deksel med trådløs lading fra Samsung, eller skal du benytte en 3.parts mottaker? Jeg har nettopp fått telefonen og bruker nå en 3.parts mottaker, men den er dessverre litt for tykk, slik at dekselet buler litt ut, og den er nok ikke vanntett lenger. Ser derfor etter en ny mottaker som er tynnere.

Bare tenkte slik at du er obs på det.

Originalt deksel er foreløpig utelukket for meg, da det gjør telefonen hvert fall 2mm tykkere og endel tyngre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags batteritid får dere på S5'en deres? Jeg fikk 2 dager og 1 time før den begynte og mase om at jeg måtte koble på laderen (15%).

Og nå fikk jeg bare 1 dag og 3 timer. Hvordan får jeg bedre batteritid på telefonen? WLAN og Bluetooth er på, strømsparingsmodus er på.

Selv med batterisparetips (herfra) så får jeg bare 1 dag, 17 timer og 29 minutter før telefonen ber om å bli ladet (15%).

Lenke til kommentar

^ Kan lastes ned fra sammobile.com

^ For spesielt interesserte som har tid og lyst til å sette opp telefonen hver gang etter flash. Dessuten får du ikke nordisk tilpasning (csc fila) hvis du laster ned pakke for en annen region obviously.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel ingen tvil om at leseren er vel kresen. Den har blitt adskillig bedre etter oppdateringen, men er fortsatt et stykke unna den på iphone.

Klarer Samsung å gjøre leseren et par hakk raskere skal jeg begynne å bruke den, men per nå føler jeg det er like kjapt med sikring med mønster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...