Blyfri Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvor kan jeg få tak i en "linkkabel" for å flytte data fra en pc til en annen(dersom det finnest :wink: ) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 finnes flere løsninger på dette, men den beste dersom begge pcene er utstyrt med nettverkskort er nok en krysset tp kabel (nettverkskabel) kan sannsynligvis kjøpes i din lokale el-butikk (eller pc-sjappe) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er jo mange typer link kabel: seriell, parallell, nettverk, USB. Her er de vanlige fra "gamle dager": http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=2&t=155&l=2 Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kjøper 2 billige nettverkskort og en krysset kabel er dette faktisk nesten den billigste løsningen. Og det er rask overføring i forhold til noen av de gamle kablene som brukte evigheter på 1 GB Kjøp som nevnt tidligere 2 nettverkskort om du allerede ikke har dette. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kjøp gjerne de startpakkene som selges på Biltema eller Clas ohlson. du duger til vanlig bruk. (bare ikke voltmodde de! Det gjorde jeg med biltema switchen og det var ikke bra siden plasten smeltet etter 5 dager) Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Voltmodde switch?? Hva hadde du planer om å oppnå med det? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Voltmodde switch?? Hva hadde du planer om å oppnå med det? Dette ble jeg også veldig nysgjerrig på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå