OHJohansen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Razers nye taster kommer rett fra Kina.Har avslørt produsenten bak de nye spilltastene Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tjah.... Spent på prisen Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Made in China? Nei takk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Skulle det at det er produsert i Kina være et sjokk? 90% av all forbrukerelektronikk er vel produsert i Kina Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Made in China? Nei takk!! 90% av all forbrukerelektronikk er vel produsert i Kina Lenke til kommentar
dbass Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Made in China? Nei takk!! 90% av all forbrukerelektronikk er vel produsert i Kina Resten er vel produsert i andre land i Asia Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger? Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Made by China and Made in China Ikke det samme 1 Lenke til kommentar
Augural Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger?Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter. Hvis du kjøper billigst mulige produkter av privatpersoner på eBay så kan du ikke forvente kvalitet. Det har ingenting med opphavsland å gjøre. At du ikke finner like mange drittprodukter fra vestlige land har å gjøre med at det ikke lønner seg å produsere slik der, og ikke at vestlige land er så utrolig overlegne. I dette tilfellet så er det også snakk om enkeltkomponenter, så du motsier deg selv. Razer er et amerikansk selskap. Det er heller ikke slik at de beste selskapene bare "flytter" fabrikkene til Kina. Det er svært mange komponenter som kjøpes fra kinesiske selskaper. Endret 11. mars 2014 av Augural 1 Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger?Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter.Hvis du kjøper billigst mulige produkter av privatpersoner på eBay så kan du ikke forvente kvalitet. Det har ingenting med opphavsland å gjøre. At du ikke finner like mange drittprodukter fra vestlige land har å gjøre med at det ikke lønner seg å produsere slik der, og ikke at vestlige land er så utrolig overlegne. I dette tilfellet så er det også snakk om enkeltkomponenter, så du motsier deg selv. Razer er et amerikansk selskap. Det er heller ikke slik at de beste selskapene bare "flytter" fabrikkene til Kina. Det er svært mange komponenter som kjøpes fra kinesiske selskaper. Svært mange komponenter fra kinesiske selskaper? Da kan du begynne å forklare hvilken høy teknologiske komponenter kina selger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vel, siden Taiwan heter The Republic of China, så får man vel si HTC, Abit kom derfra også, Asus er vel derfra, sikkert flere også. Vil gjette på at mange av kondensatorene på hovedkort ol. kommer fra Kina, uten at de smeller eller brenner opp. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger? Til opplysning så produserer Samsung vanligvis sine toppmodeller i egne fabrikker i Sør-Korea. Endret 11. mars 2014 av mandela Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vil gjette på at mange av kondensatorene på hovedkort ol. kommer fra Kina, uten at de smeller eller brenner opp. Premiummodellene bruker vel "Japanese Solid Capacitors" som Gigabyte og Asus med flere liker å skrive. Ellers så produseres det også mye komponenter i Taiwan, og "Made in Taiwan" står høyere i kurs enn "Made in China" tror jeg. (f.eks. sykler, svært mye av det som selges som premium bruker rammer laget i Taiwan) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Heter jo teknisk sett Kina da. Men poenget var at mye av det vi bruker blir fortsatt lagd i Kina. At premiummodellene til Gigabyte og Asus bruker er lagd i Japan betyr ingenting, det største markedet for hovedkort f.eks er low-end og mid, ikke high-end. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå