Artur P. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kan kjøpe en AMD FX -9590 brukt til en grei pris men blir for dyrt om jeg må kjøpe til ny kjøling også. VIl det være tilstrekklig med zahlman 9700 og et halveis åpent antec 182 kabinett? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vanskelig å si da det ikke står hvor mange Watt den takler. FX-9590 har jo TDP på hele 220W Det står dog at den støtter alle Vishera CPU'er på AM3+ sokkelen, men det spørs da om FX-9xxx serien var ute når de skrev det, er jo tross alt en ganske gammel kjøler. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) brukte en h100 for å kjøle en 9370, og der lå temperaturene helt på maks nivå under litt stress, ikke mulig med noe overclocking. vil kanskje ikke satset på at den kjøler bra nokk, uten at du stiller ned spenning til cpu, da jeg leser at noen har hatt problemer med å oc 8350 veldig høyt uten at varme har blitt et stort problem på denne kjøleren. siden dette er samme cpu, bare oc fra fabrikk, lover ikke dette godt. Endret 10. mars 2014 av agnard Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 brukte en h100 for å kjøle en 9370, og der lå temperaturene helt på maks nivå under litt stress, ikke mulig med noe overclocking. vil kanskje ikke satset på at den kjøler bra nokk, uten at du stiller ned spenning til cpu, da jeg leser at noen har hatt problemer med å oc 8350 veldig høyt uten at varme har blitt et stort problem på denne kjøleren. siden dette er samme cpu, bare oc fra fabrikk, lover ikke dette godt. Har oc min amd fx 8350 til 4,7ghz. Såg ein gong ein på youtube som oc den til 8,4ghz( han brukte nitrogen;)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå