RubberJ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er en ihugga Hardware.no-fan.. men jeg tror muligens jeg brøt Nettikette'n i stad, så dere alle får ha meg unnskyldt for det håper jeg! Jeg fikk i dag mitt nye "SAPPHIRE 9800PRO 128MB ULTIMATE" og hadde store forventniger etter å ha lest en del om emnet i det siste! Men det viste seg at det skulle bli den ULTIMATE skuffelsen.. allerede før XP hadde begynnt å starte så fikk jeg grafikk-"bugs", f.eks i BIOS, men når XP hadde starta virket grafikken kjempefin. Men så ble alt bare værre, 3D-grafikken på 3Dmark03, Splinter Cell, MB World Racing, Tomb Raider ble helt for jævli' med striper, "wire-frames" og helt ubrukelig!! Noen forslag, væær så snill! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bytt overskrift til ATI9800 problem eller no sånnt ellers så blir sikkert denne tråden stengt pga dårlig topic Du har nyinstallert alt etter at du plugget inn det nye 3D kortet? Oppdatert BIOS på hovedkort og eventuelt 3D kortet? Lenke til kommentar
radix Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 ^^ Enig.. Da jeg hadde Ti4600 for halvannet år siden, var det umulig å installere windows. En BIOS-oppdatering på hovedkortet fikset det.. Kan være det hjelper deg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Elendig topic. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg