Sandertn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei, jeg beklager at jeg må skrive denne tråden, men jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å se over om det er noen feil i denne teksten. Jeg har virkelig ingen til å hjelpe meg med spansk... Oppgaven er å skrive om en dag i Madrid, og om noe av det du ar sett på over 200 ord. Un día en Madrid Hola , mi nombre es ........ , y yo voy a decir acerca de mi día en Madrid. Temprano una mañana de lunes llegué a mi hotel , me alojaría en , me registré y unos minutos más tarde estaba de salir a descubrir la ciudad. Decidí que la primera cosa que me gustaría ver es el Palacio Real. Después de un corto viaje en el metro, ya un corto paseo , concluí . El castillo era grande, con muchos adornos y detalles finos , pero lo que más me impresionó fue la gran valla que se puso de pie alrededor del castillo. Tenía decoraciones de oro en la parte superior de ellos , y coincide bien con el castillo. Por otra parte , me fui en metro Santiago Bernabeu como el campo de fútbol grande en Madrid. Por desgracia, no ver un partido allí ya que sólo tenía este día , pero aún así era un espectáculo impresionante . Por lo general , la casa del Real Madrid , pero hoy estaba vacío . El tiempo pasó rápidamente y pronto tuve que volver al hotel, pero en el camino me detuve en la Catedral de la Almudena es una catedral gigante. Yo no tengo tiempo para entrar, pero fue una bonita vista desde el exterior también. Cuando regresé al hotel era un poco triste, pero también muy agradable . Todos los recuerdos que tenía en un solo día !Har fått litt hjelp av læreren men ikke nok Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Es peligroso para publicar su trabajo en Internet antes de su presentación.Si tu profesor realiza una prueba de plagio, se le puede "expuesto", como el plagio, incluso si fuiste tú el que originalmente escribió el documento. Det er farlig å poste oppgaven sin på internett før innlevering.Hvis læreren din kjører en plagiat-test, kan du bli "avslørt" som plagiat, selv om det var du som opprinnelig skrev oppgaven. 1 Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Es peligroso para publicar su trabajo en Internet antes de su presentación.Si tu profesor realiza una prueba de plagio, se le puede "expuesto", como el plagio, incluso si fuiste tú el que originalmente escribió el documento. Det er farlig å poste oppgaven sin på internett før innlevering. Hvis læreren din kjører en plagiat-test, kan du bli "avslørt" som plagiat, selv om det var du som opprinnelig skrev oppgaven. Dette er ikke en så viktig oppgave, og jeg har passet på å ha bevis for at jeg har skrevet den. ;-) Ellers så kan jeg krysse fingrene at hun ikke tar noen plagiat test, hun er tross alt nyutdannet. Så kanskje ingen lærere har fortalt henne om det ennå (håper jeg for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tvert imot. En nyutdannet lærer har sannsynligvis blitt informert om dette som en del av lærerutdannelsen. Jeg vet ikke hvordan du skal bevise at det var du som skrev dette, annet enn å kunne demonstrere at det er du som har passordet til Diskusjon-brukeren. Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Tvert imot. En nyutdannet lærer har sannsynligvis blitt informert om dette som en del av lærerutdannelsen. Jeg vet ikke hvordan du skal bevise at det var du som skrev dette, annet enn å kunne demonstrere at det er du som har passordet til Diskusjon-brukeren. Det var det jeg hadde tenkt helt ærlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå