V. Haugen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vinneren av "mann mot maskin" avsløres tirsdag.KUKA møter pingpong-proffen Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Hei. Denne saken skrev dere også 14. februar. Hvorfor bruker dere tid på å skrive en sak to ganger? Kan dere ikke heller bare republisere gamle saker? Eller blir det for åpenlyst? Hei netfrik, Vi skrev en ny sak fordi video av kampen mellom KUKA KR Agilus og Timo Boll blir publisert i morgen tidlig kl. 05.00 (norsk tid) ? på nettsiden vi oppgir i denne saken. Interessen for teaseren var såpass stor at vi tenkte at flere kanskje ville vite om dette. Det er forklaringen. :-) 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er ikke den største saken, men uansett nyttig nok til at jeg synes det fortjener en artikkel. Men å skrive enda en imorgen blir flesk på flesk. Hei netfrik, Vi skrev en ny sak fordi video av kampen mellom KUKA KR Agilus og Timo Boll blir publisert i morgen tidlig kl. 05.00 (norsk tid) ? på nettsiden vi oppgir i denne saken. Interessen for teaseren var såpass stor at vi tenkte at flere kanskje ville vite om dette. Det er forklaringen. :-) Jeg var en av dem som håpet dere minte meg på dette, for kampen hadde jeg allerede glemt ut. Dere oppdaterer vel saken imorgen med video? Lenke til kommentar
kireo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som har kuka det til igjen nå? 1 Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik 1 Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Og selvfølgelig er det en CG Reklame for å øke interessen for KUKA Armer, ikke mye her bare en litt stilig reklame... Kjedlig de ikke kunne gjøre det skikkelig, jeg ville trodd det var mulig å gjøre men de måtte ha hatt mye mer setup. :-/ 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Enig med Shelfen. For et latterlig stunt... 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Lurer på hva mer disse KUKA-armene kan brukes til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg