LoveAmiga Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Spille noe slikt på PC er bare helt feil for meg. Få det ut på plattformer mer behagelig å spille denne type spill på så vil salget skyte i været. Så det er annerledes å spille med en XBox 360 kontroller på PC enn på en konsoll? Merkelig... 5 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Folk vil ha competitive gaming, det spillet der er ikke i nærheten Folk vil ha det som blir hypet til høye himmelen, mener du? This Teslagrad ser interessant ut, kan nok bli et kjøp til Vita når det kommer. Dette og Child Of Light skal jeg holde øye med. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Folk vil ha competitive gaming, det spillet der er ikke i nærheten Folk vil ha det som blir hypet til høye himmelen, mener du? Ja og nei. Casuals tror jeg, uten å legge noe negativt i begrepet, styrer oftest mot spill med hyppige belønninger og som kan plukkes opp og legges bort igjen uten at det har noe særlig å si for hvordan neste økt kommer til å utarte seg. Lenke til kommentar
Fornax1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hadde heller ikke hørt om dette, men kjøpt nå. Likte ikke FEZ, så håper dette er annerledes. Lenke til kommentar
Robert-Q4237BSA Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Dette er første gang jeg hører om spillet og jeg er nok over gjennomsnittlig interessert i spill, så noe feil med markedsstrategien er det antagelig. This. Endret 10. mars 2014 av Robert-Q4237BSA Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er første gang jeg hører om spillet og jeg er nok over gjennomsnittlig interessert i spill, så noe feil med markedsstrategien er det antagelig. This. Gamer.no har hatt fire artikler (anmeldelse inkludert) om spillet Lenke til kommentar
Dragmirejr Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er første gang jeg hører om spillet og jeg er nok over gjennomsnittlig interessert i spill, så noe feil med markedsstrategien er det antagelig. This. Vell, til og med Nintendo hadde spilltrailer på en Nintendo Direct, VG's Level Up har snakket om spillet maaange ganger og omtrent alle norske spillnettsider har snakket varmt om spillet... Kan godt være dere er over gjennomsnitlig spillinteresserte, men her har dere ikke fulgt med, rett og slett 2 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Folk vil ha competitive gaming, det spillet der er ikke i nærheten Ikke det? Jeg synes det ser ut til å være ganske greie speedrunning-muligheter her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Er så flaut og pubertalt å lese det som kommer ut av endel at en kan jo ikke annet en å le. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det spiller ingen rolle hvor bra ett spill er innen en genre jeg ikke liker. Dette er en genre jeg ikke personlig er noe glad i, og dermed ikke kommer til å betale penger for: uansett. Kanskje feilvurderingen deres rett og slett er størrelsen på spillmarkedet for denne subgenren?Personlig er jeg svært glad i science fiction bøker, men det er jo en kjent sak at markedsmessig så er en "kjempehit" innen science fiction (så lenge det ikke blir film av det eller lignende) småtterier i forhold til mange andre genre. Er det noen andre spill som ligner veldig som har solgt 10 - 100 ganger så mye? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Moderatormelding Diskusjonen om hva som er best egnet i stuen av en pc eller konsoll er off topic her. Denne diskusjonen er flytter til tråden "Forskjell på pc i stuen iforhold til konsoll?". Denne posten skal ikke diskuteres / kommenteres. Komentarer tas på pm eller i Klager på moderatoravgjørelser delen av forumet. Lenke til kommentar
Lore Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ville vanligvis ikke kjøpt dette før det var minst 66% off, men siden dette er noe så sjeldent som et bergensbasert spillselskap og de klager sin arme nød så hadde jeg ikke noe annet valg enn å støtte dem på min bittelille måte og kjøpe spillet til fullpris, ca 75kr. Har vel tid til å spille det om en 3-5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå