G Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1570757&do=findComment&comment=21476979 Jeg fikk lagt til bilde, og plutselig når jeg redigerte og skulle legge til bilde nr.2 så fucket det seg til. Det viser ingen legg til funksjon i Full-modus. Dette har pågått i dagevis nå, og er mildt sagt frustrerende. Om du følger lenken min, så er det i innlegget to poster foran at jeg forsøkte. Dialogen er selvforklarende. Og jeg har også hatt hell med å legge til bilde i en annen tråd nå i dag, men ikke søren om det skal gå i bigbang-tråden. Noe muffins her? Se her dukket bildevedleggsmuligheten i dette rapporteringssystemet jo: Endret 10. mars 2014 av G Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ser du ikkje "Velg filer ..."-knappen når du er i full editor? Alt ser normalt ut for meg. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Nei. Kanskje PC'en min som er litt rar. Mulig en restart av browser eller PC kan være nødvendig? Har ørten Chrome-vinduer oppe for øyeblikket. I etterkant har også Flash rett og slett krasjet på Chrome også for å toppe det hele. Endret 10. mars 2014 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå