Joachim_F Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Betrayer byr på skrekk i kolonitidens Amerika.FEAR-veteranenes nye grøsser lanseres snart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Spennende! Jeg var veldig skeptisk til grafikken når denne tittelen først ble annonsert! Svært gledelig at de har gjort noe med dette nå Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Svart/hvitt ser kanskje kult ut, men enig i at det kan være desorienterende. Spill er ikke film, og det er langt viktigere å vite nøyaktig hvor man er til enhver tid. Husker jeg ga opp Mad World fordi fargevalget (eller mangelen på sådann) gjorde spille vanskeligere enn det trengte å være. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Svart hvitt syns jeg passer egentlig bedre til visse segmenter for å få en type dyster effekt men ikke hele spill. Unntaket her er Limbo, men det er da ett kort spill i 2D. Ikke ett langt 10+ timers spill i 3D. Vil garantert selv ha på noe farger iallefall når dette testes. Spennende å se hvordan dette ender opp. Har F.E.A.R spillene og synes de er meget stilige, selvom ikke "spess" skumle. Fear 1 hadde sine øyeblikk. Fear 2 var ren actionfest. Fear 3 har jeg ikke runnet ferdig. Fikk alle 3 spillan billig via Humble Bundle. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg skulle ønske jeg hadde baller nok til å spille grøsserspill... Har kommet så sykt mange bra, men jeg tok "skade" av å spille Silent hill på PS når jeg var yngre.. Har ikke turt å fullføre et grøsserspill aleine siden, selv ved forsøk. FEAR, amnesia, dead space o.l. Jeg var en av de få som syntes at RE5 var bra pga co-op da kunne jeg fullføre det aleine. Men jeg har sett på at andre spiller de spillene... Derfor jeg ikke spiller de på PC, så vil nok gå glipp av dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå