Gå til innhold

FEAR-veteranenes nye grøsser lanseres snart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svart/hvitt ser kanskje kult ut, men enig i at det kan være desorienterende. Spill er ikke film, og det er langt viktigere å vite nøyaktig hvor man er til enhver tid. Husker jeg ga opp Mad World fordi fargevalget (eller mangelen på sådann) gjorde spille vanskeligere enn det trengte å være.

Lenke til kommentar

Svart hvitt syns jeg passer egentlig bedre til visse segmenter for å få en type dyster effekt men ikke hele spill. Unntaket her er Limbo, men det er da ett kort spill i 2D. Ikke ett langt 10+ timers spill i 3D. Vil garantert selv ha på noe farger iallefall når dette testes.

Spennende å se hvordan dette ender opp. Har F.E.A.R spillene og synes de er meget stilige, selvom ikke "spess" skumle.

Fear 1 hadde sine øyeblikk. Fear 2 var ren actionfest. Fear 3 har jeg ikke runnet ferdig. Fikk alle 3 spillan billig via Humble Bundle.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg hadde baller nok til å spille grøsserspill... Har kommet så sykt mange bra, men jeg tok "skade" av å spille Silent hill på PS når jeg var yngre.. Har ikke turt å fullføre et grøsserspill aleine siden, selv ved forsøk. FEAR, amnesia, dead space o.l. Jeg var en av de få som syntes at RE5 var bra pga co-op da kunne jeg fullføre det aleine.

Men jeg har sett på at andre spiller de spillene... Derfor jeg ikke spiller de på PC, så vil nok gå glipp av dette også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...