Gå til innhold

Problemer med mitt Sapphire 9800PRO Ultimate Edition


RubberJ

Anbefalte innlegg

Hjelp!

 

Jeg fikk i dag mitt nye "SAPPHIRE 9800PRO 128MB ULTIMATE" og hadde store forventniger etter å ha lest en del om emnet i det siste! :smile:

 

Men det viste seg at det skulle bli den ULTIMATE skuffelsen.. allerede før XP hadde begynnt å starte så fikk jeg grafikk-"bugs", f.eks i BIOS, men når XP hadde starta virket grafikken kjempefin.

 

Men så ble alt bare værre, 3D-grafikken på 3Dmark03, Splinter Cell, MB World Racing, Tomb Raider ble helt "F#CK UP" med striper,"wire-frames" og helt ubrukelig!! :grumpy:

 

Noen forslag, PLEAZE :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Håper det hjalp.

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Håper det hjalp.

 

Uffoguff hvorfor må alle her vaere så jævli politi :roll: han er ny her - han lærer

 

*Fjols*

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Håper det hjalp.

 

Uffoguff hvorfor må alle her vaere så jævli politi :roll: han er ny her - han lærer

 

*Fjols*

 

man burde lese retningslinjene først. uansett. RTFM feks?

fjols? thats just mean.

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Håper det hjalp.

 

Uffoguff hvorfor må alle her vaere så jævli politi :roll: han er ny her - han lærer

 

*Fjols*

 

Det ser ut som overskriften er koopiert fra retningslinjene. Han har postet 2 topics på samme sak. Begge i Caps, den eine har topic som her heilt på trynet. Begge kjem til å bli stengtslettet med ein gang moderator ser dette.

Lenke til kommentar

Det ser ut som overskriften er koopiert fra retningslinjene. Han har postet 2 topics på samme sak. Begge i Caps, den eine har topic som her heilt på trynet. Begge kjem til å bli stengtslettet med ein gang moderator ser dette.

 

So FU*CIN WHAT din lort, prøver bare å få hjelp! OK?!

Lenke til kommentar
"]
"]Oppdatere BIOS?

 

Njaal

 

på skjermkortet? Nei! Visste ikke at det fantes oppdateringer til mitt kort!

Tenkte på HK. Noen HK har hatt problemer med noen Radeon kort.

 

Njaal

 

Har testa kortet hos en kompis i kveld også.. med samme resultat!

Han har en P4 2,8 m/800 FSB eller no sånt..

Lenke til kommentar

hvis jeg var deg, hadde jeg avinnstallert kortet, slått av maskinen, startet maskinen i safe mode, og installert kortet. ati drivere kan være litt kranglete, men med 3.8 kom det muligheten til å slette registeret for alle ati dllèr. kansje prøve det?

 

og det kan jo også være at kabinettet ditt har en elendig luftgjennomgang, eller at kortet ikke er satt helt fast i sporet? mye som bør skjekkes før du tror det er selve kortet det er noe feil med, særlig hvis bildet varierer i kvalitet.

Lenke til kommentar
hvis jeg var deg, hadde jeg avinnstallert kortet, slått av maskinen, startet maskinen i safe mode, og installert kortet. ati drivere kan være litt kranglete, men med 3.8 kom det muligheten til å slette registeret for alle ati dllèr. kansje prøve det?

 

og det kan jo også være at kabinettet ditt har en elendig luftgjennomgang, eller at kortet ikke er satt helt fast i sporet? mye som bør skjekkes før du tror det er selve kortet det er noe feil med, særlig hvis bildet varierer i kvalitet.

 

Har testa kortet hos en kompis i kveld også.. med samme resultat!

Han har en P4 2,8 m/800 FSB eller no sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...