Joachim_F Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 I dag snakker Retro Crew med mannen bak magasinet Atari Games.Podkast: Et kjærlighetsbrev til Atari Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Kult å høre at Where Time Stood Still kommer til Amiga. Det kommer jeg nok til å teste, har alltid hatt lyst til å prøve det spillet, men aldri vært noen kløpper på verken Spectrum eller Atari ST. Hvis Galahad er involvert blir det vel en WHDLoad-versjon tilgjengelig også. Da kan jeg spille det på den "ordentlige" Amigaen. Lenke til kommentar
DerTaufel_ Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Rimelig nisje dette her. Men bra episode, liker at dere går i dybden på ting i tillegg til mer "generelle" episoder. Atari Gamer Magazine innkjøpt. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Rimelig nisje dette her. Men bra episode, liker at dere går i dybden på ting i tillegg til mer "generelle" episoder. Atari Gamer Magazine innkjøpt. Hvis vi kan av og til lage skikkelig nisje-episoder og det gir en positiv opplevelse for 50 personer så er jeg happy, faktisk Så kan vi heller være litt mer generelle andre ganger. Men det er ganske viktig for oss å kunne lage sånne episoder som dette. Rad Crew er et fristed for alle mulige slags nisje-interesser Takk for at du hørte på og jeg er sikker på at Darren setter pris på kjøpet ditt! Håper magasinet falt i smak. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nisje er bra! Slet litt med å følge med inni mellom, vekslingen mellom sørlandsengelsk og skotsk var utfordrende. Men ble lysten på å kjøpe bladet. Kan det leses på iPad? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Nisje er bra! Slet litt med å følge med inni mellom, vekslingen mellom sørlandsengelsk og skotsk var utfordrende. Men ble lysten på å kjøpe bladet. Kan det leses på iPad? Det er vel PDF så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå