Gå til innhold

Får pokkker meg ikke formatert ******

Anbefalte innlegg

Saken er;

Har en Dell maskin som jeg nettop har vært på lan med. Fått masse virus og stæsj. Så jeg tenkte at det var på tide med en formatering. Har 2 disker C og D. Windows ligger på C:

Setter i cd-rommen jeg fikk med når jeg kjøpte Dell maskina mi. Med windows Xp professional Sp1 Norsk. Jeg får ikke opp spørsmål om formatering når jeg starter opp maskina igjen. Mulighetene jeg får er: Installere windows på valgt partisjon og fikse windows partisjon. HVos jeg velger å installere så sletter den den windows mappa jeg har nå og installerer windows på ny over den.

JEG VIL SLETTE C DISKEN MIN!!! hvordan kan jeg gjøre dette??

på forhånd takk. -swampen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kk.. kjøpte det nettopp.

Hva gjør jeg nå da? hvordan fungerer det?

Du istallerer det, lager oppstartsdisketter, booter med disse, formaterer det du skal formatere og voilà. Du er ferdig.

Programmet er lettforståelig. Virker det gresk på deg, så få hjelp. Lever maskinen inn til noen som enten kan hjelpe deg, eller gjøre det for deg.

DrErling

Lenke til kommentar

off... tror jeg tabba meg litt ut der ja..

Høyreklikka C disken min og trykte format, så trykka jeg confirm eller et eller annet nede til venstre. Så tok den omstart og gjor den kjappeste formateringen jeg har sett... Og nå vil den ikke gjør noe annet enn; "NTLDR is missing" prøver med superDELL cd'n min men den vil ikke boote ??? PLZ hjelp meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...