Swampen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Saken er; Har en Dell maskin som jeg nettop har vært på lan med. Fått masse virus og stæsj. Så jeg tenkte at det var på tide med en formatering. Har 2 disker C og D. Windows ligger på C: Setter i cd-rommen jeg fikk med når jeg kjøpte Dell maskina mi. Med windows Xp professional Sp1 Norsk. Jeg får ikke opp spørsmål om formatering når jeg starter opp maskina igjen. Mulighetene jeg får er: Installere windows på valgt partisjon og fikse windows partisjon. HVos jeg velger å installere så sletter den den windows mappa jeg har nå og installerer windows på ny over den. JEG VIL SLETTE C DISKEN MIN!!! hvordan kan jeg gjøre dette?? på forhånd takk. -swampen Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har du $70 for mye kan du kjøpe deg partition magic 8.0 og glemme slike problemer i fremtiden. DrErling Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 kk.. kjøpte det nettopp. Hva gjør jeg nå da? hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 1. Du starter det. 2. Du leser hjelp filene. eller alternativ 2. du bruker wizards. Norge går under, ler å les. Dimlinger. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Stemmer... LÆR å lese Er det en Dell superCD eller en orginal Win CD det er snakk om? Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 jaja lesing er stress.. men ja d er en dell superCD.... Hmm tror jeg gjor d riktig nå men..... Står bare: NTLDR is missing press ctrl alt delete to restart WTF skal jeg gjøre nå???? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 kk.. kjøpte det nettopp.Hva gjør jeg nå da? hvordan fungerer det? Du istallerer det, lager oppstartsdisketter, booter med disse, formaterer det du skal formatere og voilà. Du er ferdig. Programmet er lettforståelig. Virker det gresk på deg, så få hjelp. Lever maskinen inn til noen som enten kan hjelpe deg, eller gjøre det for deg. DrErling Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 off... tror jeg tabba meg litt ut der ja.. Høyreklikka C disken min og trykte format, så trykka jeg confirm eller et eller annet nede til venstre. Så tok den omstart og gjor den kjappeste formateringen jeg har sett... Og nå vil den ikke gjør noe annet enn; "NTLDR is missing" prøver med superDELL cd'n min men den vil ikke boote ??? PLZ hjelp meg Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvorfor vil ikke SuperDell cden din boote da? har du satt den til å boote fra cdrom i BIOS? Har du både dvd og cdrom? Kanskje maskinen booter fra bare ett optisk drev og du har valgt feil? DrE Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ah, stemmer. Takk, fikk det til nå wohoo! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ah, stemmer. Takk, fikk det til nå wohoo! Værsågod. Husk nå bare på at hastverk er lastverk :wink: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Man kjøper vel ikke Partition Magic bare for å formatere? Snakk om bortkasta penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå