mobilen.no Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Slik ser de mobile trendene ut akkurat nå.Kommentar: Større skjermer er bare begynnelsen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 7" telefon i bukselomma. Haha Lurer på om det blir et vanlig syn noen gang. 2 Lenke til kommentar
EmilOgard Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kunne ikke tenke meg å ha en så stor mobil. Men, skulle gjerne skaffet meg et nytt nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg også har problemer med å se noe særlig mer enn 5" som praktisk til "alltid-med"-mobildings. Men det er sikkert et marked for flere små og større nettbrett på kontorer og i hjemmene. Dingser som er mobile innenfor et lite område og kan tas med som bagasje på ferier/reiser etc. Godt mulig trendene indikerer produsenter som strever for å fylle dette markedet. Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 7" telefon i bukselomma. Haha Lurer på om det blir et vanlig syn noen gang. Har en 6'3 galaxy mega ikke noe problem i mine vanlige bukselommer eller bleser lommer 1 Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Liker mobiltelefon nettopp fordi den er mobil. Å drasse med en svær flate er ikke noe jeg er tilfreds med. Til hjemmebruk er det dog greit med stor skjerm 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Så Steve Jobs tok feil? Umulig! Endret 10. mars 2014 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
incitatus Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er en grunn til at Kinesiske men får plass til 7" telefon i lomma, mens norske menn kun har plass til 5" Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det avhenger vel hva fremtiden viser. Hvis mobiler kan bøyes og brettes uten å ødelegge de. Så er det nok mulig at skjermer kan bli større. Føler nok at en rundt 5 ish er en grense for meg Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tror nok at 6 tommer blir det maksimale for folk flest, forutsatt at enheten utnytter hele overflaten. Personlig synes jeg at 5 tommer er nok, men vet jo at da jeg fikk min første smartmobil for noen år siden på litt over 3 tommer, så var også den veldig stor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg