AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hei! Jeg har altså vært så heldig at jeg har funnet en partner jeg STORTRIVES med, og som jeg tilbringer mye til sammen med. MEN vi har ett problem! Eller det vil si, jeg har et problem. Uhm, det ble også feil! Jeg har ikke et problem, men det blir et problem for meg! Tingen er at hun faktisk kommer for fort, og etter at hun kommer blir hun helt skjelven og er visst i himmelen. Dette merket jeg fort kunne bli et problem, og det ble det. Etter hun kommer så kan ikke jeg fortsette. Noe som er veldig kipt. Tenk da gutter.. Sex uten å komme? Tilbringer hun natten med meg blir det gjerne andre boller da vi har sex flere ganger iløpet av natten. Hun tenner meg noe helt ekstremt, jeg har rett og slett aldri sett ett så vakkert kvinnemenneske før. er det noen som har noen tips om hvordan jeg kanskje kan komme fortere? eller hun "holde" på orgasmen? Anonymous poster hash: e5226...4c1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kvifor kan ikkje du fortsetje etter ho har fått sitt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 hj/bj Anonymous poster hash: bff6f...bde 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Kvifor kan ikkje du fortsetje etter ho har fått sitt? Fordi hun er helt "utslitt" og skjelven i hele kroppen. Hun vil ligge å kose og spise sjokolade eller no.. akkurat som om hun ikke orker mer viss du skjønner- Anonymous poster hash: e5226...4c1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Gratulerer, du har funnet alle gutters drømmedame. Det at hun ikke "orker" mer etter en gang syns jeg er noe rart. Jeg og min dame kan holde på i mange timer i strekk, og at hun kommer 10 ganger iløpet av en natt etter noen drammer er ikke unormalt. Det er nok øvelse og utholdenhet det går på. Rett etter en orgasme er det nok veldig følsomt for henne på enkelte punkter. Start rolig, og øk intensivitet sakte men sikkert. Hvis hun fremdeles nekter å la deg gjøre deg ferdig i henne etter at hun er ferdig, kan dere kose med lillemann før dere setter igang for fullt, så du er ett stykke på vei. Anonymous poster hash: c90c1...319 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Det er ikke noen drøm, hun må lære seg selv å komme flere ganger, samt holde på etter hun har kommet. Tro meg, det er kjipt hvis du må runke deg selv ferdig. (siden blowjobs/handsjobs fra dama ikke funker, det går ikke fort nok, + man må holde pusten) Endret 10. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har og en slik kjæreste, og det er jævlig digg for selvtilliten at hun kommer nesten bare jeg tar på henne. Men hun kan, som andre her har svart, komme mange ganger hver gang. Du får prøve å prate med henne om det? Anonymous poster hash: 46654...26a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Tro meg, det er kjipt hvis du må runke deg selv ferdig. (siden blowjobs/handsjobs fra dama ikke funker, det går ikke fort nok, + man må holde pusten) Wtf? Hj/bj er jo tusen ganger bedre enn noe annet. Stappe pikken kan man gjøre i et hvilket som helst fuktig, trangt hull uten å kjenne forskjell, men et par dyktige hender og ei tunge er jo himmelrik i forhold. Anonymous poster hash: 4c2e6...d19 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 12. mars 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er ikke så vanskelig å få det til å gå for en fyr ved hjelp av hj og bj da 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Du kan jo prøve å ta det rolig, såpass rolig at hun ikke kommer. Holde henne igang litt, la henne nærme seg orgasmen, og så stoppe. Kan hende det krever litt trening, men det er ganske morsomt når det funker, desperat kaving og kloring rett oppunder orgasmen er digg Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er ikke så vanskelig å få det til å gå for en fyr ved hjelp av hj og bj da Alt for mange kvinner tror det er enklere enn det er... 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Altså - for meg er det lett Må gjøre en innsats, men jeg får det alltid til. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Altså - for meg er det lett Må gjøre en innsats, men jeg får det alltid til. hj/bj er vel og fint det, men for resten av livet? blir kjedelig tror jeg..... du får få henne til å la deg ta henne i rompa Anonymous poster hash: adfd8...e0f Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Variasjon er en bra ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg