Thommas88 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Kjøpt meg ny pc å når jeg skal koble meg på roterende å får nett går det fra 10sek til 5 min før jeg faller ut + alle andre enheter kobla på det trådløse som feks tlf annen pc,ps3 og tv. Har sletta antiviruset som fulgte med pcen + slått av brannmur men det er like elendig. Har testa pcen hos en kompis å der funker den helt fint. Lasta ned 4 spill på steam mens jeg spilte diablo i 4 timer uten noe problem. Var da koblet til et 5g nettverk. Noen som har svar på mitt problem ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Må si det er litt vanskelig å tolke spesielt de 2 øverste linjene dine Så din pc(1) + tlf + pc(2) + ps3 og tv faller ut, men når du tok med pc1 til en kompis sitt nett funket det fint? Hvis ja, er det nok et ruterproblem. Hvilken ruter har du, har det fungert før? Hvis det bare er den nye pc'en som detter ut, kan det være nettverkskortet som misliker ruteren. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) ja skriver fra iphone å da blir autocorrect litt vel ivrig.Alt funket hos en kompis men her hjemme så discer jeg alt som er koblet til routeren når jeg kobler meg på Routeren er en Zyxel 2602 HWT fra telenor.Har endra kanal fra auto til 11 så får vi se om det funker.Kom gjerne med flere forslag. Endret 9. mars 2014 av Thommas88 Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Kanalbytte funka dritt Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Kanalbytte funka dritt ? Hvilken ruter er det, og hvilket nettverkskort er i maskinen? Sidenote: når du sier at alt disconnecter, mener du da at alt mister kontakten med internett, eller med ruteren selv? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Zyxel 2602 HWT. Det er en bærbar asus 750jx 4 dager gammel. Hatt problemet i 4 dager så siden jeg slo den på. Alt mistet kontakt. Ikke bare nett. iPhone går til LTE, ps3 blir koblet fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå