Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er det en ide å bare resete ruteren? Tenker at det hadde vært en god ide, så bare lagre innstillingene, og laste det opp igjen, slik at den er så godt som ny. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er det en ide å bare resete ruteren? Tenker at det hadde vært en god ide, så bare lagre innstillingene, og laste det opp igjen, slik at den er så godt som ny. Ville ikke lagret innstillingene og lastet de opp på nytt, verste fall ender du opp tilbake ved 0. ASUS har et problem med Firmwarene sine dette gjelder flere rutere, skriv ned det viktigste og sett den opp på nytt manuelt er mitt råd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er det en ide å bare resete ruteren? Tenker at det hadde vært en god ide, så bare lagre innstillingene, og laste det opp igjen, slik at den er så godt som ny. Ville ikke lagret innstillingene og lastet de opp på nytt, verste fall ender du opp tilbake ved 0. ASUS har et problem med Firmwarene sine dette gjelder flere rutere, skriv ned det viktigste og sett den opp på nytt manuelt er mitt råd. Da var det gjort. Skal ta å sette de instillingen tilbake som jeg allerede hadde (porter osv). Det fine med å resete er jo at en ikke trenger å installere firmwaren på nytt, da den bruker den nyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå